3 Ocak 2013

Doğan Cüceloğlu Sivas'ta..

Hepimizin tanıdığı kişisel gelişim uzmanı Doğan Cüceloğlu Sivas'taydı.Cumhuriyet Üniversitesi öğrencileri tarafından yoğun ilgi gösterilen programda erken gitmemize rağmen yer bulamadık.Bizde konferansı Doğan Cüceloğlu ile aynı sahnede izledik:)

Doğan Bey,sahneye çıkınca epey şaşırdı ama yoğun ilgiden duyduğu memnuniyeti birçok kez dile getirdi.Anlayışı,tecrübeleri ve hoş sohbetiyle kaçırılmayacak bir konferanstı.
Doğan Bey in kitaplarına ve hakkında daha birçok bilgiye Doğan Cüceloğlu web sitesinden ulaşabilirsiniz.
                                                             Görüşmek Üzere...

3 yorum:

  1. Doğan Cücelioğlunu çok severim :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzeetlerle ilgili paylaşım yapıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim blogunu takibe aldım.İstanbula geldiğimde mekan aramayacağım artık:)

    YanıtlaSil
  3. biz kaçırdık ama üzülmedim senden dinleriz artık bende bloğunu takibe aldım fırsat buldukça bakarım.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...