10 Şubat 2013

Merhabaa:)

Malesef buaralar blogla fazla ilgilenemiyorum.Okul,dersler,projeler derken eve zor atıyorum kendimi.Bugün koşuşturmama biraz ara verip yayın yapmak istedim bakalım neler yapmışım.Buyrun:)

Yeni evlenen arkadaşıma ev görmeye gittim




Nişana gittim



Arkadaşlarla buluşup hasret giderdim



Derkeen tatil bitti tekrar okul başladı.Heyecanla baharın gelmesini bekliyorum.Güneş,gel artık memleketime...
                                                                     Görüşmek Üzere..                                              





3 yorum:

  1. güzel bir kombin olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Kombinlerin hepsi çok hoş olmuşlar ;) iyi günlerde giyin ;)
    İkinci kombindeki eşarp ilk kombinine de çok iyi uyum sağlar ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...