23 Mart 2013

Biraz da sinemadan..

                                                                 Şeker'den herkese merhaba:)
Sivas'in kötü hava şartları yüzünden bir haftadır hasta yatıyorum.Bünyem biraz zayıf çok çabuk hasta oluyorum ama simdi iyiyim şükür.
Hastalığımdan dolayı 'Kelebeğin Rüyası' filmine çok merak etmeme rağmen gidememiştim,bugün fırsat buldum.Film, kötü eleştirilemeyecek kadar güzel ama aşırı övgü alması biraz tartışılır.Kıvanç Tatlıtuğ, oyunculuğuyla hayli etkileyici fakat Mert Fırat'ın da hakkını yememek lazım diye düşünüyorum.Filmin en çok göze batan tarafı çok uzun olması çok ağır ilerliyor.Siz de benim gibi türk komedisine gitmeyenlerdenseniz,türk filmi olarak 'Kelebeğin Rüyası' nı izlemenizi tavsiye ederim.
Bugün ki sinema kombinim ise;

                                                             
                                                                                 Herkese şimdiden iyi seyirler
                                                                                 Görüşmek Üzere...

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun ablacım bu sene soğuk algınlığı geldimi kolay gitmiyor...
    Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hanifecim blogunu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım tavsiyn için teşekkürler formattan sonra daha iyi oldu..bu arada bloğunda sende çok şekersin memnun oldum tanıştığımıza :)

    YanıtlaSil
  4. Tşk ederim canım bende çok memnun oldum bilgisayarla ilgili bi sorunun olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...