9 Mart 2013

Biraz da Teknoloji..

                                                           Merhabaaa:)
Profilimde de bahsettiğim gibi bilgisayar bölümünde okuyorum ve blogumda buna da yer vermek istiyorum.Bilgisayar başında okadar çok vakit geçiriyorum ki en sonunda boynum tutuldu,iki gündür hiç kıpırdayamıyorum:(
Değerli takipçilerim bilgisayar ve yazılım ile ilgili soru ve sorunlarınız varsa bana ulaşabilirsiniz,elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım..
                                                           Görüşmek Üzere...


3 yorum:

  1. Merhaba şeker insan :D Öncelikle bloguma hoşgeldin... Bilgisayar konusunda sana bazı sorularım olabilir, seni bir ara rahatsız ederim. Şimdiden teşekkür edeirm...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sorularini bekliyorum memnuniyetle cevap veririm.ziyaretin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bir nevi meslektaşız ne güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...