14 Mart 2013

Kahraman Tazeoğlu Klasiği:)

                                                                    Selamlaaaar:)
Boynumun tutulması geçer geçmez hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum:) Çok uzun yıllardır takipçisi olduğum,defalarca Sivas'a gelen şair-yazar Kahraman Tazeoğlu bugün Sivas'taydı.Uzuuun kuyruklar sonrasında yine sahnede oturarak dinledik şairimizi:)


Şiirleri,samimi sohbeti ve mütevaziliğiyle Kahraman Tazeoğlu ile çok güzel birgün geçirdik.Seyircilerden birinin "kadınlar daha duygusal ama neden şairler hep erkek? " sorusuna Kahraman Tazeoğlu'nun verdiği cevap ise güne damgasını vurdu:
-"Kadınlar aşkın kendisidir,kendilerini yazamazlar ama aşık edip yazdırırlar"...
                                                                       Görüşmek Üzere....      




5 yorum:

  1. bende oradaydım gerçekten müthişti... zevkle dinledik

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım.bloğunuzu takibe aldım.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim hacer ziyarete gelcem:)

    YanıtlaSil
  4. k.tazeoğlunun bütün kitaplarını okuyup bütün imza günlerini kaçırdım.hep aksilikler aferin bana :( ne kadar da dolu dolu bi programmıs sivastakide :) umarım banada bir gün nasip olur:) ayrıca pek şeker bir blogunuz varmış:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım kahraman tazeoğlunu dinlemek ayrı bir zevkti umarım sana da nasip olur

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...