6 Mart 2013

Nil'in yeni reklamı

Selamlaaar..Nil karaibrahimgil in yeni reklamını izlemiştirsiniz.İlk izlediğimde bende pek dikkat etmemiştim ama ikinci izleyişimde Nil in eteğine bayıldım.Hemen resimlerini bulup sizlerle paylaşmak istedim.Eteğin kumaşı biraz sert ama renginin beyaz olması o sertliği kapatmış ve çok hoş göstermiş.Eminim bu yayınımı okuduktan sonra sizde daha dikatli izleyeceksiniz:)




 Malesef daha ayrıntılı fotoğraf bulamadım.Şimdilik bunlarla idare ediverin artık:)
                                                                Görüşmek Üzere...            

2 yorum:

  1. ne güzel bir ayrıntıya dikkat etmişsiniz. hayat ayrıntıda gizli

    YanıtlaSil
  2. Ben biraz detaycıyım galiba:) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...