6 Nisan 2013

Alışveriş Kaçamağı:)

Merhabalar malesef bloguma buaralar hiç vakit ayıramıyorum malum sınav haftası uykusuz girilen sınavlar ve bardak bardak kahvelerle geçiriyorum günlerimi.Bugün havanın güzelliğini görünce dayanamadım küçük bi tatil verdim kendime veee hemen alışverişe çıktım.Ayakkabıdan çok çantaya önem veriyorum ve almayı da çok seviyorum:)Bunlarda bugün ki aldıklarım buyrun:)

En kısa zamanda kombinleyip yayınlayacağım
                                                                                 Görüşmek Üzere....

6 yorum:

  1. Güle güle kullanın, kombinlerinizi meraktayım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ilk fırsatta yayın yapacağım inşallah

    YanıtlaSil
  3. İlk Çantaya bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim moda2013 devib çanta bende çok beğenerek aldım

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullan tatlım banada beklerım sevgiller..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim blogunu ziyarete geleceğim:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...