18 Nisan 2013

Neler Yapmışım

Herkese selamlaar umarım herşey yolundadır ben sınavlarımı bitirdim ve derin bir ohh çektim.Sınav döneminde blogumla fazla ilgilenemedim bakalım neler yapmışım:)

Sınav stresimi atmak için çokca pasta yedim,arkadaşım tabağımda kalanlardan meçhul nişanlımı yaptı:)Bizde 'tabağını bitir yoksa nişanlın çirkin olur' derler benim ki nasıl olacak ben bile düşünemiyorum:)Bu arada bir kutu şeker süprizim de görülmeye değerdi doğrusu.Şimdilik bukadaaaar hoşçakalın
                                                                                     Görüşmek Üzere...

6 yorum:

  1. güzel bir post olmuş :)sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım blogunda senin gibi şeker gibi misafirinim artık. banada beklerim...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim blogunu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil
  4. Sınavlarının güzel geçmesi dileğiyle :) bende bilgisayar programcısıyım.. kodlarla mücadeleni anlayabiliyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım bilirsin çok zor kodlarla uğraşmak.Tanıştığıma memnun oldum

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...