13 Haziran 2013

Biraz Hüzünlü Biraz Mutlu..

Herkese kucak dolusu sevgiler...
Merhabalar uzun bi aradan sonra tekrar sizinleyim. Malum ülkemiz zor bir dönemden geçiyor,zor günler yaşıyoruz bende bu dönemde olayları sessiz takip etmeyi tercih ettim.İnşallah bu sıkıntılı günleri en kısa zamanda atlatırız.Allah yar ve yardımcımız olsun...
Biraz da güzel şeylerden bahsedelim,sınavlarım bitti bir seneyi daha geride bıraktım çok şükür,bide doğum günüm geçti:) Eski arkadaşlar,yeni arkadaşlar,okul,özel:),aile derken neredeyse bir hafta doğum günü kutladım:) Bunlar da hediyelerim

İnsan sevince,sevilince,etrafındakilerle daha mutlu oluyor.Bana bu mutluluğu yaşatan hayatımdaki herkese burdan çook teşekkür ediyorum.İnşallah artık daha sık görüşeceğiz değerli takipçilerim:)
                                                                                 Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...