21 Temmuz 2013

Aşk suya düştü: EBRU

Aşka düşecek gibi boya
Damla damla düşüyor suya
Son verip suda ki uykuya
İniyor Yusuf ile kuyuya

Su suskundur kuyuda
Aşk Züleyha'da uykuda
Kervan suda aşkı buldu ya
Suda gül, gülde aşktır Ebru da...

Önce "aşk suya düştü"
                                                                         Sonra "su aşka yenik düştü"...    demiş şair ebru ya olan sevgisini anlatırken, daha güzel nasıl anlatılabilir ki?
Yapanlar bilir aşktır ebru, hesapsızca düşen her damlanın sana ne vereceğini beklemektir.Her fırça darbesiyle söze lüzum bırakmayan sanatın sahibi olmaktır.Ben üniversite sınavına hazırlanırken tanıştım ebru sanatı ile ve sonrası geldi


Yapanın ayrı, bakanın ayrı zevk aldığı ebru sanatı bir o kadar da zahmetlidir.Bu yüzden önce sevmek sonra yapmak gerekir.Dersler,okul derken vakit bulamamıştım ebru yapmaya, Ramazan ayı güzel bi fırsat oldu benim için.Evdeyken daha çok küçük hediyeler,kitap ayraçları yapıyorum




'Suya "aşk" yazan insanlar' denir ebruzenlere.İhtiyacımız olan terapidir,duygular en güzel ebru ile dile getirilebilir.Mutluyken daha bi değişik görünür gözüne,sanki mutluluğun resmini yapmışsın gibi.Hüzünlüyken de boya hangi renk olursa olsun soluk gelir 'bugün yapamıyorum sanki' dersin.Hani derler ya yapan bilir :)


Fırsatı olan herkese mutlaka tavsiye ediyorum ama resim yapar gibi değil ebru yapar gibi:)
                                                                                         Görüşmek Üzere...

2 yorum:

  1. aynen öyle şaairinde dediği gibiebru yapmak bir aşktır çocukluğumdan beri benim için bir aşktı ebru yapmak yapabildiğim için de bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum blogunu takipe aldım bende beklerim bloguma
    http://suakolik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim blogunu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...