22 Eylül 2013

Küçük Başlangıçlar,Yeni Umutlar..

İnsan sevdiği işi yapınca daha bi mutlu oluyormuş bunu bi kez daha anladım.Daha önce ebru sanatı ile ilgilendiğimden sizlere bahsetmiştim.Tek sıkıntım yaptığım ebruları istediğim gibi değerlendirememekti.Çok şükür oda oldu:)
Bu sene Sivas'ta ikincisi düzenlenen kitap fuarında oldukça fazla vakit geçirdim.Kent meydanına kurulan fuar, benim gibi kitap kurdu olanlar için büyüleyiciydi:)


Fuarda kitapların haricinde kaligrafilerde oldukça dikkatimi çekti.Yakından ilgilenmeye başlayıp biraz sohbetten sonraaaaa yüzümü gülümsetecek olan teklif geldi:) Kaligraf arkadaş ile ebru-kaligrafi çalışması yapmaya karar verdik.Uzuuun uzun detayları konuştuk,yeni fikirler geliştirdik biraz da farklılık olsun dedik.Sizlerle paylaşmak için de bikaç çalışma yaptık.



Bunlar ilk çalışmalar, heyecanla yenilerini yapmak için sabırsızlanıyorum.Siparişlerinizi ve dualarınızı bekliyorum.
                                                    Dualarınızı eksik etmeyin, Görüşmek Üzere...

5 yorum:

  1. Çok beğendim ve kendime yakın hissettim bloğunu canım :) takibe alıyorum. bende mutlaka beklerim :)
    http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim melekcim bloğunu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil
  3. ah bayıldım ellerinize sağlık ben de hediye olarak kuzenim için yaptığım ebrularıma isim yazdırmayı çok istiyorum ama bir türlü fırsatım olmadı bizim buralarda yapanda yok

    YanıtlaSil
  4. Sipariş alıyorum ama çok fırsatım olmadığı için fazla üzerine düşemedim. Sipariş vermek isterseniz elimdeki örnek çalışmaların resmini mail atarım.Mail adresimden iletişime geçelim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevinirim mailinizi bekliyorum

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...