27 Eylül 2013

Ne Giydim: Düğün

Merhabalar yayınlanmaya fırsat bulamamış bir postla karşınızdayım:) Malum bayramın bitmesiyle başlayan uzun düğün sezonu kısmen kapandı. Bende daha geciktirmeden düğün kombinlerimi yayınlamak istedim.


Degaje yaka,kolsuz,şifon uzun elbiseye astarsız şifon kol yaptırdım.Tesettür giyimde abiye olarak hazırlanan kıyafetleri fazla abartılı buluyorum.Özellikle kollu abiyelerde biraz daha fazla.Bu yüzden düz bir elbise alıp kol yaptırmayı tercih ettim.


Düğünlerde renkli kıyafetlerden ziyade siyahın vazgeçilmezliğini tercih edenlerdenim.Altına ise mutlaka elbisenin modeline uygun siyah ayakkabı,eşarp veya takı ile uyumlu çanta. Özel günlerde yada günlük hayatta ayakkabı-çanta uyumundan ziyade eşarp-çanta uyumuna dikkat ediyorum.


Pudra çantam,altın rengi yüzüğüm ve siyah ayakkabılarımla bir düğünü daha geride bıraktık:) Fotoğraflar düğün telaşı ile çekildiğinden fazla net değil:) Şimdilik bukadar..
                                                                                Görüşmek Üzere...

2 yorum:

  1. bayıldım:):) benimde diktiklerimi görmek isterseniz bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim blogunuzu mutlaka ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...