16 Aralık 2013

Düğün Dernek Ekibi Sivas'ta

Öncelikle herkese güzel bir hafta diliyorum.Yılın komedi filmi olarak değerlendirilen ve bir bölümü Sivas'ta çekilen 'Düğün Dernek' filmi tabi ki Sivaslıların büyük ilgisini çekti:) Filmin Sivaslı yönetmeni Selçuk Aydemir ile başrol oyuncuları Ahmet Kural,Murat Cemcir,Şinasi Yurtsever ve Barış Yıldız Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezi'nde düzenlenen söyleşiye katıldılar.Ahmet Kural'ın çektiği Sivas halayı ve Murat Cemcir ile birlikte söyledikleri 'entarisi dım dım yar' şarkısı görülmeye değerdi:) Yoğun ilgi karşısında şaşkınlığını dile getiren ekibe bu güzel gün için çok teşekkür ediyorum.





Sivas'ın bir köyünde geçen düğünü ve düğünde yaşanan süpriz olayları anlatan eğlenceli bir film olmuş.Ben çok eğlendim bol bol gülmek isteyen ve Sivas'ı merak edenler için tavsiye ediyorum:)
Görüşmek Üzere..

4 yorum:

  1. ah bu film.. fragmanı bile oldukça eğlendirici bende gidip izlemek istiyorum inşallah ve bu söyleşide çook bulunmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. Söyleşi çok eğlenceliydi Sivas'a beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. iyi kötü çok yorum aldı film, şiveyi yapamadılar felan dendi ama gidip görmeden karar veremem :) bu adamlar zaten çok komik.

    YanıtlaSil
  4. Benim de eleştirdiğim yönler oldu ama izlemeye değer tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...