1 Ocak 2014

Hediye Çekiliş Sonucu

Merhabalaar:)
Öncelikle herkese mutlu,huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.
Bugün çekiliş günü:) Güzel yorumlarınız ve çekilişe göstermiş olduğunuz büyük ilgiden dolayı herkese çok teşekkür ederim.Çekiliş listesini karışık olarak hazırladım ve random ile yazdığım çekiliş programında kazanan şanslı takipçim belli oldu


Elif Kılıç adlı takipçime güzel günlerde kullanmasını diliyorum.Seçtiği hediyeyi en kısa zamanda serifesekerblg@hotmail.com adresine göndermesini isteyeceğim.Herkese teşekkürler..
Görüşmek Üzere..

8 yorum:

  1. çok üzüldüm bana çıkmamasına :( kazanan arkadaşı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Diğer çekilişlere inşallah yine beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim çook teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Gösterdiğiniz ilgi için ben teşekkür ederim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. çekilişi kaçırmışım :( bir daha ki sefere kaldı artık :) bloğunuzu takibe aldım,benim bloğumada beklerim http://balansvemanevraa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Herzaman beklerim.Blogunuzu ziyaret edeceğim teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Programcıyada bu yakışırdı zaten :)
    Tebrik ediyorum kazananı..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim:) Madem programcıyım diyorum bi fark olsun istedim:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...