22 Ocak 2014

Sınavlar Bitti Kombinler Başladı

Herkese Merhabalaar
Sıkı bi sınav döneminin ardından tekrar sizlerleyim.Umarım iyisinizdir.Aranızda tatile çıkanlar varsa iyi tatiller diliyorum, ben evimin keyfini çıkaracağım inşaallah:)
Tatile girer girmez gezmeler de başladı tabi.Nedimesi olduğum en yakın arkadaşım doğum yaptı teyze oldum:) Küçücük bi kızımız oldu Rabbim isteyen herkese nasip eder inşaallah.Uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlar,şehir dışında okuyanlar derken henüz evde duramadım.Dışarıda vakit geçirdiğim günler için de rahat bir kombin yapmayı tercih ettim.




Yaz aylarında kombin yapmak kolay da asıl iş bu soğuklarda galiba:) Bazen "amaan uymasın yeter ki üşütmesin" deyip üstüme geçiriveriyorum:)
Kalpcikler benden siz takipçilerime gelsin:) Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.
Görüşmek Üzere...

2 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...