6 Ocak 2015

Ameliyattan Sonra..

'Ameliyat' kelimesi bile içimi bi tuhaf ederken şimdi oldum diye bahsediyorum.Geçirdiğim apandisit ameliyatı beni baya etkiledi diyebilirim.
Ani karın ağrısı,
Acile koşturmalar,
Acil ameliyat kararı,
Elime tutuşturulan ameliyat önlüğü,
Buz gibi ve ürpertici ameliyathane..
Derken atlattım çıktım şükür.
Diğer yandan blogumu boşlamamın ilk nedeni sağlık problemlerim iken diğer nedeni açıkça söylemem gerekirse soğudum.Hak verir misiniz bilmiyorum ama özellikle biz 'kapalı' kesimin sosyal medya kullanmayı artık iyice abartılı hale getirdiğini düşünüyorum.Bir şeyler paylaşmaktan daha çok mahremiyete zarar verdiğine inanıyorum.Paylaştıkça azalan üzüntülerin yada paylaştıkça çoğalan mutlulukların yerini tabiri caizse tam bir gösterme sanatı aldı.
Okuduğum bölüm dolayısıyla da hayli iç içe olduğum sosyal medyanın artık iyice yanlış kullanıldığını görüyorum.Yaşadığım son olay ise düşündüklerimin yersiz olmadığını gösterdi.
Rahatsızlığım dolayısıyla arkadaşımın düğününe katılamadım.Bunun üzüntüsünü düğüne giden arkadaşıma dile getirdim.Aldığım cevap "Amaan boşver iki gün sonra her şeyi nete koyar zaten gitmiş gibi olursun, gitmesen de olur " oldu!!
 Toplum olarak bu kadar duyarsız hale geldik mi bilmiyorum ama akla hemen " Biz nereye gidiyoruz? " sorusu geliyor!
Biraz daha dikkatli ve özenli paylaşımlar yapmamız gerektiğini düşünüyorum.Herkese sağlıklı,mutlu,huzurlu bir yıl diliyorum.
Yoksa başlığı okuyunca ameliyat selfiesi koyacağımı mı düşündünüz:):)
Görüşmek Üzere..

2 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...