29 Ağustos 2015

Ve Böylece Masal Başlar...

Bir varmış bir yokmuş, Allah'ın kulu çokmuş
Evvel zaman içinde kalbur saman içinde
Şöyle ettim böyle ettim çıktım yola
Ne sağa baktım ne sola
Gide gide Kaf Dağının arkasına geldim
Ne ileri gidilir ne geri
       Sana bir masal söyleyeyim gel beri
Yüzü insan gözü ahu
İşitilmedik bir masal bu...
Sevgili Şeker'in Ömrü takipçileri bu en mutlu günümü sizlerle paylaşmak istedim.Hazırsanız masal başlıyor.. :)


Kendimi bir masal kahramanı gibi hissettiğim bu günler, büyüklere danışma ve isteme aşamalarıyla başladı. Sıra kahve içilecek büyük güne geldi.Hazırlıklar yapıldı büyüklerimizin eşliğinde yüzüklerimiz takıldı.Sözümde, küçük kavanozlar içinde kahve dağıttım,günün anlam ve önemine uygun bir hediye oldu:) Şimdi sıra nişan hazırlıklarına geldi, darısı isteyen bütün bekarların başına:)
Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...