23 Kasım 2015

Nişan Törenimiz Ve Detayları :)

Merhaba Şeker'in Ömrü takipçileri:)
Büyük gün geldi nişanım oldu ve sizler için bol detaylı nişan yazımı hazırladım.Hazırsanız Şerife'nin nişanı başlıyooor...


Nişan hazırlıkları için 3 ay kadar bi sürem olduğundan detayları fazlaca gözden geçirme fırsatım oldu.Öncelikle kıyafetimi bulmakla başladım.Kıyafetimle ilgili emin olduğum tek şey rengi baby blue olmalıydı, zor olacaktı ama bulmalıydım:)
Şehir şehir aramama rağmen Sivas'ta buldum, çünkü diktirmek istemedim. Terzide yaşadığım sorunlardan artık o kadar yoruldum ki tadilat bile gerektirmeyen bir kıyafet bulmak istedim.Kıyafet ararken en çok sıkıntı yaşadığım şey tesettür abiye de bütün modellerin balık model olması oldu, nasıl bir mantıkla üretildiklerini bilmiyorum ama üretenlerden daha çok alanların fazlaca olması beni daha çok şaşırttı.Bunun gibi olumsuzluklar olmasına rağmen nişan kıyafetim tam istediğim gibi daha da önemlisi istediğim renkte oldu:)
Kıyafetten sonra sıra, aslında kıyafete de rengini veren konsepti ayarlamaya geldi.Nişan konseptim inci, kıyafetim denizi anımsatan açık mavi oldu.Konsept inci hayal gücüyle birleşince de ortaya içime fazlasıyla sinen detaylar çıktı. İşte onlar:

YÜZÜK YASTIĞIM
Yüzük kurdelemize bir sıra inci ekledik, böylece kurdelemiz kesildiğinde inciler yere saçıldı.Saçılan incilerle çok hoş bir görüntü ortaya çıktı.


Konsept inci olunca tepsi değil kesinlikle inci detaylı yüzük yastığı tercih ettim.İki kenarında inci diğer kenarlarda beyaz ve elbisemin renginden kurdeleler vardı.



MASA ÜSTÜ AKSESUARLAR
Masa üstünde çiçek değil konseptle ilgili çerçeveler ve inci dolu küçük vazolar yer aldı.Çerçevelerin arka rengini elbisemin renginde seçip üzerine incilerle baş harflerimizi yaptım.




FOTOĞRAFLARIMIZ
Mevsim dolayısıyla hava şartlarından dolayı maalesef dış çekim yapamadık.Fotoğraflarımız iç mekanda ve ilk fotoğraftan da anlayacağınız gibi sonbahar konseptiyle çekildi.Aksesuar olarak sonbaharın simgesi yapraklar,konuşma balonları ve ahşap levha kullandık.

Bu arada tanıştırmayı unuttum nişanlım Ömer Faruk:)


Ve uzun nişan yazım son buldu benden şimdilik bu kadar.Darısı birbirini çok seven, nişanlanacak çiftlerin başına:)
Görüşmek Üzere...

4 yorum:

  1. hayırlı olsun, ne şeker fotolar... :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarda nişanda her şey çok güzeldi. O günün tanığı olmak ve mutluluğuna ortak olmaksa tarif edilemez bir duygu. Hep mutlu olursun inşallah canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım yanımda olman mutluluğumu paylaşman benim için en güzel mutluluktu böyle günler sevenlerle güzel :)

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...